21/12 -09

Hejsan :)

Idag har varit en jätte lugn dag, vakande vid halv tolv. kollade på tv o chillade, sen väckte jag jilke vid 4 tiden o tvingade ut honom att gå en runda. Fast det var ju typ -20 grader så det blev en kort runda :P Sen har vi gjort tacos o kollat på film o nu gick han precis till jobbet, så jag är själv inatt med (och imon natt också) men inatt gick det faktiskt bra, jag såg inte ett ända spöke! (Y) Haha tur det annars hade jag dött!!! :O
Nu sitter jag o chattar o kollar lite på the city på mtv´s hemsida. Funderar på att gå o lägga mej, men orkar inte ;P haha. Kan inte fatta att det är julafton på torsdag!! :O OMG!! Men det kommer ju iallafall bli en vit jul, mys<3

aja, vi hörs imon ;) nattinatti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0