18/12 -09

Idag har jag varit på stan med Fia, har världens bästa historia på hur jag kom in till stan, men hinner nog inte dra den nu :P Men usch, vaknade med världens hemskaste migrän, som tur är funkade tabletten snabbt! :D
Köpte dom sista julklapparna, så nu är jag iallafall färdig med dom. SKÖNT :D
Sen var vi så snåla så vi ville inte köpa mat på stan så vi gick till skolan och åt ;P Nu sitter jag o väntar på att jilke ska komma o hämta mej o sen bär det av till hällaryd där jag säkert kommer vara hela helgen o sen åker vi nog direkt till konga tror jag, så jag kommer nog inte hem igen förens på onsdag. Åh jag tror inte att jag har fått med mej tillräckligt mkt kläder för så många dagar :S Jag vet att alla tjejer förstår vad jag menar ;) Fast jag är rätt säker på att jag har fått med mej sminket o det är ju ändå viktigast! :D haha

Kommentarer
Postat av: Saadet

Hej! Nice blogg! Ska vi följa varandra på bloglovin? Kram!

2009-12-20 @ 15:30:31
URL: http://saadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0