141111

Nu är snart min ''arbetsvecka'' slut!! Är ledig sen tis, ons och torsdag :) Massor som jag vill hinna göra och många att hinna träffa! Nu har min kollega gått hem, vi trodde det skulle bli jätte mkt att göra men här har varit skit lugnt. Det är det man aldrig vet med det här jobbet! Men det har varit kul med sällskap iaf :) Lite stressande när man vet att man har typ 20 incheck kvar, vart är alla?? :P

Men klockan är ju nio nu, så tiden kommer nog bara springa iväg tills jag slutar.

Maria som min kollega heter är så härlig. Så glad! Hon och hennes pojkvän har kämpat med långdistans förhållande i nästan 3 år. Hon bor här och han i LA. Men nu ska han snart komma till Sverige och de ska flytta till Stockholm vid jul. Jag är så glad för hennes skulle, för hon har verkligen slitit dessa åren för att få ihop pengar så att de kan köpa hus tsm. Jobbat på dagis på vardagarna, på hotellet på helger och kvällar och samtidigt pluggat. Och tillråga på allt ha ett förhållande med någon så långt bort. Tycker det är sjukt stark jobbat, och jag är verkligen glad för hennes skull, hoppas det går riktigt bra för dem nu!!!! :)

Nu ska jag jobba vidare!

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0