110503

Sitter på jobbet nu, här är inte spec mkt att göra, så sitter och surfar lite och väntar på att johanna ska komma och hjälpa mej med alla mina gäster ;)
Vet inte riktigt vad vi ska göra ikväll, men troligtvis ingenting eftersom jilke med har jobbat idag och han körde iväg tjugo i 5 imorse, så kommer nog han med att vara trött ikväll.
Igår ëfter att jag hade lagat en god glutenfri lasagne så körde vi en runda, hamnade hos sofia och memme, stannade en timme och sen körde vi hem och gick och la oss, haha när klockan var kvart över tio var jag säker på att hon var minst midnatt och tyckte att folk som gick och skrek på gatan borde gå hem och lägga sig, sen kollade jag på klockan och kom på att dom nog var påväg till mingel efter förfest och antagligen inte skulle sova på måånga timmar. Helt sjukt, jag somnade typ direkt efter att jag hade tänkt det ;P
Men så har jag ju jobbat och varit igång måånga dagar i rad nu, nästa helg när jag äntligen är lite ledig, så har jag jobbat typ 17 dagar i rad, det ni ;)

Nu har johanna kommit så nu ska vi jobba ;)

Byebye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0