110323

Haft praktik hela eftermiddagen kom hem med tåget  22.30, och känner mig sjukt trött. I förmiddags så var jag riktigt uppåt, tänk vad en rask promenad, en redbull och tre koppar kaffe kan göra! ;) Men sen när klockan började närma sig 20-21, så började det nästan flimmra framför ögonen. Men imon är jag iaf ledig, då ska jag plugga, städa och fika med Majsan!
Idag sa dom på hotellet igen hur gärna dom hade velat att jag skulle börjat där nu och hur bra jag passar där. Det är så himla kul att höra sånt!! Man blir så glad! :)
Dock måste jag ju höra av mej till kreativum och berätta att jag inte kommer att kunna jobba där alls i sommar, tre sommar jobb blir lixom för mkt, det finns ju faktiskt bara 24 h på ett dygn.

Måste även höra av mej till min chef och berätta att jag inte kan jobba veckan efter påsk, för nu har jag nämligen bokat in Göteborg, 3 nätter Gothia towers, den helgen eftersom det inte gick att komma iväg någon annan helg på hela våren. Så därför bestämde jag att både jag och Jilke får helt enkelt ta ledigt! Så jag skickade iväg Jilke med datumen idag så han kunde säga till sin chef :) haha bestämde även att han inte skulle jobba i helgen, för då är jag ledig och då ska vi ta det lugnt!! Herregud, vi kan ju fan inte alltid jobba, vi måste ju hinna träffas också. Jag sa till honom idag när jag träffade honom i 20 min att det kanske hade varit bra om vi började skriva brev till varandra, haha bor ihop och har ändå långdistans förhållande x)
Nej, men vi ska ha en mysig vår, fast det är mkt! I helgen ska vi gå på bio (har jag bestämt), haha hmm hoppas bara det går någon bra film :P

Det roliga är att den veckan vi åker till gbg, så ska jag till stockholm med klassen och veckan efter det så åker HR08H till PARIS!! Så under en två veckors period så kommer jag att vara i Stockholm, Göteborg och Paris :) Awsome <3


Gothia towers! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0