110322

Hejhej :)
Haft en rätt bra dag idag känner jag, även om den har varit rätt krävande. Började klockan 8 med matteB, sen ringde dom från hotellet och sa att dom behövde hjälp, så har jobbat eftermiddag där. Sen ville receptionschefen att jag skulle börja jobba helger där nu direkt och jag sa att jag nog kunde hjälpa till någon helg, och hon behövde mer hjälp än så, så jag skulle berätta för henne när jag har jobbat klart på krea, så jag kunde börja på hotellet :) Kul iaf att dom vill ha dit mej så gärna! Och Jilke har pratat med Ronnie om tärnöjobbet och förklarat att jag inte kommer att kunna vara där ute varje dag denna sommaren och att jag måste ta hotellet i första hand. Och han förstod faktiskt! ;o Haha det är därför det är bra att skicka jilke som budbärare eftersom alla på tärnö älskar honom, haha ronnies mamma kallar honom för sin lille prins x) Gulligt!

På tal om Jilke så var han sjukt gullig idag med, han jobbade ju hos Ronnie då hela förmiddagen och sen vid 12.30 kom han hem och skulle hämta sin  lunchlåda eftersom han jobbar eftermiddag på konga denna veckan och då åker dom från karlshamn 12.50. Just den tiden var jag hemma för att äta lunch, skulle laga mat och upptäcker att Jilke har slängt mina NYA diskborstar för dom var tydligen ''kassa'', jag får ett utbrott för att jag inte kan diska stekpannan, och frågar om han tycker att jag ska svälta ihjäl då! haha x)
Då kommer han på att han har glömt ronnies nycklar i sina byxor så han måste köra tillbaka med dom. Tio i ett kommer han in rusande i lägenheten med en ny diskborste i handen, som han har sprungit in och köpt påvägen tillbaka, ger den till mej, pussar mig och säger att han älskar mig fast jag har pms, sliter till sig sin lunch låda och rusar ner till sina jobbarkompisar som sitter och väntar på honom i bilen.. hahaha naw<3

Dock känns det jätte jobbigt att bläddra i min kalender för jag har kommit på att jag har fullt schema HELA våren, verkligen skitstressigt! En vecka har jag tre prov + nationellt i matteB, samma dagar MÅSTE jag vara med på utbildning i karlskrona om det nya incheckningssystemet och en av dessa dagarana är det även valsträning inför balen... Hur fan ska jag hinna med allt det på en dag? Jag kan ju inte dela mig tyvärr. Det jobbiga är ju att jag måste vara med på alla ställena, det finns inget jag kan skita i.. Ja det skulle väl vara valsen då men det hjälper ju inte så mkt, måste ju ändå vara på två ställen på dagarna.......
Hmmm, hur ska detta lösa sig, usch nej får inte tänka på det nu, ska ju snart sova! :/


Kul att jag har typ tio sånna här bilder från den kvällen... Miffo! Här kämpar jag för att få till en bra bild :P



Hahaha hittade massa roliga bilder i min kamera, underligt många på när jag sitter på toa, tydligen populärt att ta kort på mej just då..


Kommentarer
Postat av: johannajohannajohanna!!

haha wtf är det för bild på oss sanna? haha hemma hos mig ju?! fika någon dag? :D <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-03-23 @ 20:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0