110316

Åhhh förkylningen vill inte släppa och jag mår piss, dumma jilke som bara mskrattade när jag sa till honom i söndags att febern var påväg, hmmf, nu ligger jag här med förkylning och feber.
Var hemma från matteB igår och tänkte försöka gå till praktiken idag, så jag tog två ipren och gick och la mej och kollade tv en timme för att dom skulle börja verka, nu snart två timmar senare fick jag inse att det inte hjälpte och har precis ringt och sjukanmält mej. Atttans nu kommer Emmelie bli besviken, vi som hade gömt undan mat till oss till idag!! :@
Aja, idag ska jag städa och plugga iaf, för helt plötsligt hade jag erbjudit klassen att ha förfesten på fredag utan att tänka på att jag då måste stääääda sjukt mkt idag och imon....
Usch jävla ballottning, jag vill inte vara med längre börjar bli nervös!

Sen tänkte jag kanske köra hem till mamma och pappa och ladda ner vänner så att jag har det att titta på, så kanske jag orkar gå en liten runda med smilla medans det laddar.

Jag som var så duktig och hade börjat träna och allt, och nu måste jag ligga still igen, nej imon ska jag vara FRISK!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0