110121

Hejhej!

Jag var ju på gastroskopi i onsdags, usch fyfan, hemskt var det!! :o
Så jag mådde inte så bra sen på eftermiddagen, hade sjukt ont i magen. mamma var världens gulligaste och kom inom med röda rosor och choklad! <3
sen på kvällen tvingade jag mig upp ur sängen och lämnade motvilligt värmekudden hemma och så körde vi till Sofia, Memme och Wille! :)
Där var vi även igår. Jilke och Memme hade poker tunering och jag och sofia lagade mat och passade William, mypys!
Och nu har jag precis kommit hem från skolan, Jilke åkte direkt från det ena jobbet till det andra, men han hann iaf äta med mig i en kvart innan han sprang igen.
Så nu sitter jag här själv.. Måste städa för Anton och Natta kommer ikväll och jag vill träna!! Får se hur långt jag kommer ;)
Och imon ska vi båda jobba som vanligt:P


Wille, Han är så sööt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0