110117

Idag slutade jag tidigt YES! Så jag har handlat och nu sitter jag och äter kladdkaka :)
Tyckte att jag hade mkt att göra idag för jag skulle städat, diskat, lagat mat, hälsat på Jilkes föräldrar och sen skulle Anton och Natta komma. Men nej, Cicci kommer fram till mej i skolan och bara ''Du kommer väll ikväll Sanna??'' och jag bara stod som ett frågetecken, och hon bara '' Men hallå det är ju personal kväll, vi ska ju bygga robotar och äta på kreativum ikväll!''
Haha så där rök alla mina planer för dagen ;P
Och inatt kunde varken Jilke eller jag sova, han sov nog 2h och jag sov kanske 3... Fattar inte varför, vi bara låg och vände och vred på oss hela natten. tyckte så synd om honom när han fick upp halv 5 för att åka till jobbet, och vid 10 ringde han och sa att han nog skulle jobba över till 18, usch stackarn :/ Aja, jag ska vara gullig och förbereda mat till honom iaf, Ungsbakad falukorv med mos :)








Nu har vi bott ihop i över 6 månader :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0