110115

Hellowhellow!
Är sjukt seg idag! Studenfest igår, jag och Natta festade och Jilke och Anton stannade hemma och underhöll varandra ;)
Preparty hos Annie, väldigt kul! Sen studentfest på mingel, men dock inte lika kul. Asså, det är verkligen inte värt pengar att gå ut, så jävla kul är det inte :P Tur att vi gick in gratis både på Sliver och Mingel, så det ända jag betalade var garderoben 20 och nattmat efter :)
jag slarvade bort Natta typ ditrekt på mingel, hittade henne igen halv 1 och då pga lite olika anledningar så ringde vi våra pojkvänner så dom kom och mötte oss och sen gick vi och åt :)
Nu har jag varit vaken i två timmar typ, jilke jobbar. Tänkte sms dom snart och sen vad vi ska hitta på ikväll :)
Imon blire middag hos mina föräldrar :) 






Hittade denna bilden på nätet


Justin Bieber och Katy Perry :)
Synd att det är så stor åldersskillnad och att hon är gift, för dom hade fått skit snygga barn annars!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0