110111

Hola!

Idag har jag fan inte gjort mkt, började skolan 12 och slutade 14, sen har jag kollat tv/sovit på soffan till 17, när jag släpade mig upp och tvingade in mig i bilen och körde hem till mamma och pappa.
Här har jag ätit middag och kollat på ännu mer tv (Y)
Imon är jag tydligen ledig :D då är jag fri till 14 för då ska jag klippa mig och sen ska jag köra till Asarum och gå en runda med Alicia och sen blir det nog lite middag hos mamma och pappa.
Usch på förmiddagen kommer jag att få ta min lediga tid till att städa och diska i lägenheten.
Men på fredag blire fest!!! Jag har tagit ledigt hela denna helgen, nu har jag fan jobbat alla helger när jag har varit ute, jag är värd denna fredagen, nu jävlar ska HR08H ha kul!! :)
Blir förfest hos Johanna Billström, och om hon inte kan så blir det nog i lägenheten (om jag kan få ut min älskade pojkvän). Och sen MINGEL vi 22 :)

Ska boka tid för mig och johanna på väggabadets gym, för vi ska bli vältränade ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0