7/2 -11

Hejhej!!
Hur har er helg varit? Min har varit kanon! Kanske inte så kul att jobba från 11 till 17.30 i lördags, men annars har den varit skit bra. Mysig.
I fredags var vi hos Sofia, Memme och Wille :) Jilke och memme körde till biltema och jag och sofia gick och simmade, sen hämtade vi upp Wille hos hans mormor och sen köpte vi Pizza och kollade film medans killarna spelade poker:)
I lördags var det Myskväll, så vi hyrde film (i rymden finns inga känslor) haha tycker den är skitrolig!
Och sen lagade vi mat tsm, Fläskfilé, pommes, gräddsås, avokado och fetaostsallad, halloumi, och vilöksbröd (skit gott!)

Och sen körde jag på lyxfrukost på min födelsedag

mhhm :)
Hade en skitbra födelsedag! Vi åkte till asarum vid halv två, åt middag och sen kom gästerna vi fyra. Fick massa fina prsenter, som jag behövde! :D Och mamma och pappa fixade med allt runt kalaset, jag behövde bara komma dit, vara där och åka hem ungefär! Tur jag har så bra föräldrar! <3
Fick ett jätte fint halsband av Jilke  som jag hade önskat mej

Nu har jag 16 diamanter runta halsen, tjatjing! <3

Och idag har jag varit vädigt duktig måste jag säga ;)
Har fixat med tvätten, handlat, lagat mat, gjort läxor och tränat! Goodie (Y) Nu ska jag sova, Natti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0