110223

Är verkligen aptrött nu. Jobbat heeela dagen och nu har jag varit på pulspasset med sofia. Pasta på spisen, lite tv, duschen och sen kommer jag förhoppningsvis sova gott ;)
Jobbigt att Jilke jobber eftermiddag denna veckan, det betyder att allt vi träffas är tio minuter när han väcker mej när han kommer hem från jobbet, sen när jag väl har vaknat och börjar prata med honom, då somnar HAN!
Och då ligger jag där vaken och blir mer och mer upprörd över hur han har mage att väcka mej och sen somna själv direkt, haha x) Men jag hade iförsig blivit ledsen om han inte väckt mej, bättre att hinna prata 10 min än inga minuter..
Aja nu är det två långdagar kvar som jag ska jobba, sen ska det festas på fredag och sen jobbar jag bara lunch passen 11.30-15 lördag och söndag, skönt! :)
Nej nu sa jag kolla till pastan, byebye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0