110220

Tjabba ;)

jobbat hela helgen 10-17, tur att det har varit med Johanna för hon har fått dagarna att bara flyga. Haha vi har haft skit kul! :D
Jilke och hans pappa hämtade bilen i lördags. Fyfan vad häftig den är, verkligen assnygg! Den passar verkligen inte in i karlshamn kan man ju lugnt säga :P
Så i lördags lörde vi en runda, hätade upp memme och sofia så dom fick testa åka lite, sen köpte vi kebab och åkte hem och kollade film.
Idag har vi hunnit lämna pappas bil, hämta golfen hos Jilkes föräldrar och köpt donken och sen har det blivit teen mom, solsidan och time out. Nu måste vi ställa oss och laga fläskfilén till imon. Shit vilken nyttig helg vi har haft ;) Dock blir det nog ingen mer donken för mig eftersom att jag fick reda på i onsdags att jag är 100% gluten allergiker, och donkens glutenfria hamburgare sög verkligen. Så nu har jag suttit i soffan och tyckt synd om mig själv en stund!

Imon är min ända lediga dag, den ska spenderas med pappa, jonte och farmor i Kristianstad, efter som jilken jobber eftermiddag :)

Hade lagt in en till bild på bilen om jilke hade kunnat hitta sin mobil, men han verkar inte ha lyckats för han springer runt i lägenheten så en yr höna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0