Allt bokat och klart!

Idag är jag ledig! :)

Har jobbat hela helgen och det har verkligen varit skit mkt att göra, så det är skönt att jag är ledig idag.

Har precis suttit och bokat vår resa till göteborg, skulle betala tåg biljetterna på internet, men det gick ju såklart inte, jävla SJ...

Fick ta det på faktura istället, för jag vill ha det avklart, så slipper man att tänka på det mer. Och då kostar det ju såklart extra, sen ville jag få biljetterna hemskickade, ja då kostade det ännu mer extra..
Resan slutade på 1200:-
Och sen kostade det ju 300 att boka hotellet så det har jag med betalat in. Så nu är det bara 2000 kvar att betala på hotellrummet, som vi betalar på hotellet.

Skönt iaf nu när allt är fixat :)

Igår var vi bjudna på middag hos min chef på tärnös föräldrar, eftersom dom älskar Jilke.

Väldigt trevlig var det iaf, vi fick tre rätters och efter det kaffe och sockerkaka och efter det tårta. Fyfan vi rullade hem efteråt!! Haha tur att det inte var så långt att gå ;)

janna hade varit så gullig och köpt ett stort paket med glutenfritt mjöl och så hade hon baka sockerkakan och gjort såsen på det, och sen fick jag med mej paketet (och halva sockerkakan) hem. Men det smakade faktiskt precis som vanligsockerkaka :)

Nu har jag precis suttit och kollat på ogifta par och börjar nu på sunes sommar, sen ska jag gå och sola och efter det springa en runda.
Denna veckan jobbar Jilke eftermiddag, så här är lugnt och skönt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0