21, 2010

Idag gick skoldagen rätt fort måste jag säga. Sen var jag och blev tejpad igen. Sjukgymnasten sa att hon tyckte att jag hade för höga krav på mig själv, hon sa ''sanna allt behöver inte alltid vara perfekt och ingen är perfekt''. hmm jag vet att hon har lite rätt, men även om jag har höga krav så lyckas jag ju för fan aldrig genomföra saker bra ändå...
Snart kommer mamma för att kolla in vår ny tv. Men jag trodde faktiskt att 60 tum skulle vara större än det var.
Tror jag ska ner och köpa ett fastnings paket, kör nog det när jag kommer hem från cypern, jag måste fan få bort övervikten nu asså!!


Halv åtta ska jag på bio med girlsen, lööve it. Jilke jobbar ju eftermiddag denna veckan så det gäller att hålla igång så man inte märker att man är själv ;) haha!
Imon blir det träning som gäller!


Byebye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0