Resedagen

Nu har jag precis börjat packa, i god tid som alltid ;) Var uppe 5 imorse och sa hejdå till jilke innan han åkte till jobbet. Usch det var skit jobbigt!! Sen när jag väl lyckade somna om fick jag ett sms av lotta vid 7, jag som alltid brukar stänga av ljudet, men just idag glömde jag det, for upp som ett skott och fattade inte vad det var som lät!
Nu ska jag kolla igenom det jag beställt från hm en sista gång eftersom det kommer vara försent att ändra sen när jag kommer hem. Sen ska jag äta lite frukost och packa klart. Efter det reser jag vidare mot asarum där jag stannar för lunch och sen bär det av till flyget. Lyfter vi kvart i sex tror jag.
Ni får ha det så bra här i kalla mörka sverige, vi ses om en vecka!


byebye<33



Förra året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0