9/9 -10

Haj!
Stannade hemma idag med, men är mkt bättre idag. Idag är det mest mens värk och huvudvärk som är problemet. Så imon blir det skola för min del, känns faktiskt rätt skönt.
Idag har jag vilat mej halva dagen, åkte och köpte frukost till mej och jilke, sen åkte han till jobbet vid 1. Det har faktiskt varit rätt skönt att han har jobbat eftermmiddag denna veckan när jag har varit hemma, annars hade han bara stressat och irriterat mej :P
Eftermiddagen ska jag ägna åt att städa och diska. Här ser ju FÖRJÄVLIGT ut!
Skönt iaf att jag blev frisk så att jag kan jobba i helgen, på lördag är det 40 års kalas och söndad är en vanlig dag. Denna helgen också är min chef med och kollar så jag klarar det och nästa vecka är jag själv, det kommer nog gå bra detta :)
aja nu ska jag återgå till disken som står och luktar i köket ;) Och om det blir fint så kan jag ju lägga in bilder idag på lägenheten!

Cya <3

Kommentarer
Postat av: Alicia

Var jobbar du förnågonstans? :)

2010-09-10 @ 15:33:34
URL: http://simali.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag jobbar på kreativum :) Du då? jobbar du nått nu? :)

2010-09-10 @ 23:53:02
Postat av: Alicia

Förstod nästan det eftersom de sökte personer från hr där :). Ja, lite på helgerna på Karlmans. Men vill helst inte jobba. Orkar inte..:P

2010-09-12 @ 17:59:20
URL: http://simali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0