8/9- 10

Fortfarnade inte OK asså. Men min super gulliga farmor har varit här med röda rosor till mej för hon vet att jag älskar sånna. Tur att jag har världens gulligaste farmor! <3
Har iaf tagit två panodil och duschat nu, och snart bär det av till mamma och pappa för mat. Bara inte motorjäveln skär sig!
Tillråga på allt med förkylning, feber och skit, så har jag idag världens mensvärk OCH har fått nån allergisk reaktion, har kliande pluttar på hela halsen.. Gah det är verkligen inte min vecka denna veckan! Sen har jag kommit på att om man bara ligger i sängen en hel dag så är det skit svårt att sova ordentligt sen på natten, vilket gör att jag har fruktansvärt fina ica kassar under ögonen.
Inatt när jilke kom hem var jag nog rätt mkt piggare än honom fast jag sov först när han kom. Haha kunde inte sluta prata. Hoppas iaf att jag ska vara frisk senast på fredag, så jag kan ut och fika med Johanna.
Nej fyfan nu kliar det satan på halsen, får åka hem till pappa och ta en allergitablett nu!

Pusshaj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0