7/9 -10

Hola!
Usch min förkylning är inte bättre idag.. Försöker bli piggare med redbull, choklad, panodil och massor med nässpray. Idag kom Tvn med så jag kan iaf roa mej med att kolla tv på en 60 tums ;)Gitt!
Hoppas jag blir lite piggare snart så jag kan städa och diska lite. Tror nämligen att farmor kommer inom imon på en fika och då hade det ju varit lite trevligt om det inte såg ut som fan här. Jilke jobbar eftermiddag så lungt och skönt har jag det iaf!
Lånat lite böcker med som jag tänkte börja lite på, men hoppas ändå att jag inte behöver vara hemma imon. Det blir så drygt!
I helgen måste jag iaf vara frisk för då jobbar jag 16-22 på lördagen och 11-16 på söndagen! Gött med lite pengar!
Och snart bär det av till cypern, fan vad jag längtar! Lite synd bara att älsklingen inte ska med, kommer sakna ihjäl mej. Har fan inte sovit en ända natt utan honom på 3-4 månader :S

I lööve it! Ser ju ut som en död gorilla! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0