20/9 -10

Idag är det ju då studiedag, GÖTT äntligen ledig :) Vilat och tagit det lugnt halva dagen och sen ringde johanna och ville till karlskrona, så vi hoppade på tåget. Haha det blev så hastigt så jag har bara haft det översta fransarna sminkade idag för jag hann inte mer x) Haft sjukt kul iaf! Nu ska jag sitta och ta det lugnt resten av kvällen och kolla sex and the city :) hmm kanske ska berätta om lördags, men det hände så mkt så jag orkar inte. Kan ju bara säga att jag inte fick någon lugn kväll. Slutade med att jag fick ta mej hem till lägenheten mitt i natten och avbryta min skönhetssömn, och sen hände det lite dramatik. hmm ibland undrar man hur länge vissa är fjorton här i karlshamn. Kanske dags att växa upp för en del?? Shit vilken idiot, jag blir så trött på töntar! Varför bråka när man vet att man kommer få stryk? Tur att jag har en mogen pojkvän som inte slåss framför mej, haha x) (tror det var tur för vissa andra också)
Aja, igår jobbade jag, hade hand om ett barnkalas med 10 barn och jag klarade det utmärkt enligt mej själv ;)
Idag är det precis en vecka kvar tills jag åker, fan vad härligt! <3


Byebye<3

Kommentarer
Postat av: johanna

du är bäst! <333

2010-09-20 @ 21:30:51
Postat av: johanna

du är bäst! <333

2010-09-20 @ 21:31:55
Postat av: Sanna

Du är bäst!! <333

2010-09-21 @ 18:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0