15/9- 10

Jag har lite panik över Cypern resan, jag har nämligen inte hittat nån ny bikini och min är så sliten så den är typ genomskinlig elr nått :o
åh fan med att jag alltid ska dra ut på att köpa saker till de är slut! Samma sak med skinnjackan jag ville ha! Nu är den slut i min storlek :(
Jag har kommit på en sak, fan vad det var härlig förra året när jag bara shoppade upp min sommajobbslön, nu har jag inte köpt typ nått till mej själv och tusenlapparna bara flyger iväg framför näsan på mej.. Hm vrf måste alla problem bara bli större och större ju äldre man blir???
Gah jag blir galen, jag vill fan inte bli stor!

Nu har det gått en vecka sen jag trackade hms kundtjänst, kanske har dom glömt mej nu så jag kan fortsätta roa mej med det?? haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0