10/9 -10

Tja!

Är fruktansvärt trött idag efter att ha varit igång hela dagen. Min kropp har tydligen vant av sig vid att röra på sig, bara på denna veckan. När jag kom hem idag så kändes det som jag hade feber igen och Jilke hade med börjat känna sig hängig.
Men han lagade ändå mat till mig och sen gick vi ner på stan och köpte godis och hyrde film, myspys!

Fikade med johanna innan idag med, aw har saknat henne. sjukt kul att snacka gamla minnen! haha.

Egentligen känner jag mig sjukt taggad på fest, men denna veckan känner jag mig inte 100, och nästa vecka ska jag jobba på dagen båda dagarna, så jag tror jag får skjuta på festandet nårra veckor ändå. Men snart fyller Johanna 18 och då ska det fan festas, då blir det inget jobb dagen efter!

Haha jag skrev väll igår att jag skulle städa och diska, hm, jag diskade iaf. Resten får jilke hjälpa mej med faktiskt.
imon ska vi ta det lugnt ända till fyra när jag börjar jobba. GÖTT sovmorron ;)

Byebye <3


Älskar dej sötnows fast det är lite stormigt ibland ;) <33333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0