Hmm Tankar ;)

Nu är jag så trött så att mina ögon går i kors, men jag vill ändå inte gå och lägga mig. Hårfärgningen gick bra, jag blev nöjd även om det inte blev riktigt som jag hade tänkt mej. Nu har Maja precis varit här, härligt att prata med henne. Har saknat henne :)
kollade lite på idioterna av tylösand, fyfan vad dom är pinsamma, jävla slampor allihop, tycker synd om dera familj och vänner som måste stå för att dom känner dom.
Jag har aldrig nånsin fattat det här med att sätta på allt som rör sig, varför skulle man vilja det? Vad fan ger ett one night stand? hmm kan ju iförsig ge dej en könsjukdom men det är väll typ allt man kan få ut av det. Eller visst man får ju bekräftelse kanske, men vad är den värd? En kille på ville ha mig på fyllan, wiiho jag måste ju vara assnygg, eller vaddå?
Jag vet inte, sånt har aldrig varit och kommer aldrig att vara något för mig. Men visst det kanske är kul för vissa?
Nej jag tror inte på att det är något som håller, klart killar vill ha en tjej som särar på benen för vem som helst hur lätt som helst, men vill dom vara med henne sen? Vill dom kalla henne för sin flickvän? Nej oftast inte.

Nej nu ska jag och mina djupa tankar gå och vila oss tror jag, eftersom febern inte vill släppa mej ännu, ska jag dejta sängen imon med, sen tvingar jag ta mej fan till skolan på fredag. Får ju Rycket snart här hemma. Men jag har iaf varit duktig och städat och diskat här så jag är väldigt nöjd med mig själv. Braa gjort Sanna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0