Bläö

Blöö sitter hemma nu och känner mej som en liten unge, villintevillintevillinte börja med läxorna!!! Uschnej jag tror att jag tar med mej mitt lilla plaskort och går utm på stan en runda istället, så kanske jag blir på lite bättre humör innan pluggandet!
hmf men jag fick en liten chock när min mobräkning kom, 1000 :-, jag får väl gå och hoppas att dom har skickad fel ;) haha.
Skulle ju börja på shake dieten idag, men fyfan vad äckligt asså!! Nää jag svälter hellre ihjäl än att drick den där skiten, synd nu bara att jag har köpt sånt för typ 300. Men skitsamma, det får bli GI istället för jag kräks fan av det andra!!

Nu får jag väl gå ut om jag ska hinna tillbaka och plugga nått överhuvudtaget ikväll :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0