Back i skolan

Nu är jag tbx i skolan fyfan vad kul! Wiihow...
Har varit hos doktorn med mamma med, dom tog 8 blodprov på mej :'( Så när doktorn frågade vad det var för fel och jag bara rabblade upp överallt där jag har ont och alla mina problem så kollade han på mej och sa '' Men du ser ju iallafall frisk ut att titta på'' ;)
Haha, jaja nu hoppas jag på att det inte blir mer än ett sjukhusbesök till denna veckan.
Och jag har hört nån tydligen har sagt att jag är gravid(!?) Huu? Idioter.
Så alla, JAG ÄR INTE GRAVID och jag tänker hårdträna nu för det är fan inte kul om folk går och tror det. Vaddå riktigt såå fet är jag väl inte????

Nu ska jag jobba lite med samhälle (eller facebook) vi får se ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0