8/10-10

Today har jag varit uppe sen typ hela natten. haft så jävla ont i halsen så jag har vaknat varje gång jag har svalt. Så imorse fick jag iaf nog och ringde sjukhuset för en kolla. Har varit där nu, men det var inte halsfluss, så doktorn sa till mej att ta massa panodil och halstabletter och sen fick jag nässpray mot bihålsinflamation. Så nu sitter jag och funderar på om jag ska orka dra på mej kläderna igen och ut på stan för att fixa det jag måste fixa. Usch vad jobbigt! Och sminka mej orkar jag verkligen inte! :s Ikväll blir det iaf födelsedagsfest för Johanna, vilket är ett måste hur jag än mår. Och sen utgång beroende på hur jag mår ;)
Jilke stackarn är fortfarande totalt sängliggande och får knapra panodil han med. Just nu ligger han och ropar så jag får väll gå in och se vad det är han vill.. :p

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0