15/10 -10

Tjoooii!

Sitter på ännu en hotell lektion. Har så sjukt tråkigt så jag har nog dött en aning inombords ;P
Nej inte riktigt, jag har ju musik i öronen iaf.
Igår hade jag en kort dag i skolan och sen smärtrehab, efter det läxor och lite tvätt. Sen var jag och jilke på stan en liten runda och fikade med sofia och memme en snabbis.
På kvällen kollade vi på lyxfällan, fan vilka idioter! Har man inga pengar kan man ju inte handla, hur svårt är det att fatta. Idioter.
Idag ska jag plugga hela dagen, tänkte skippa individ.val och sluta vid 11 istället. Sen ska jag köra upp till konga och hämta Jilke för han ska jobba över.
Ikväll blir det kanske förfest hos Hanna och sedan utgång. Men jag vet inte, vi har inte riktgt bestämt oss ännu, det hade varit kul, men jag är så sjukt trött och stressad.
Blir det fest så blir det iaf inte så mkt dricka, det var tillräckligt förra helgen:P
+ att det hade varit tråkigt att fira min enda lediga helg med en bakfylla!


Men nu ska jag jobba *host*


Cya <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0