101126

Hejhej :)

Har väl inte så mkt att skriva här.  Var på First igår, och det var lika kul som alltid :) Haha fast igår var det lite roligare för då stod det en gäst och pratade med mej och Emelile som jag jobbade med, och sen helt plötsligt bara stirrar han på mej och säger ''Gud vad söt du är! Brukar folk säga det till dej?'' och jag bara ''öh neej, men tack, det var ju kul att höra'' Och han bara ''Jo folk säger nog det varje dag!''
Haha shit lite udda att bara säga så till nån mitt i ett samtal? Aja gulligt iaf :)
Sen har Jilks varit och köpt vinterdäck nu till min bil, så nu ska han bara sätta på dom med, och under tiden lånar jag min faders! :)
Ikväll blir det mys med julshopping på ekohallen och mysteriet på greveholm senare på kvällen!
ÅH det är så mysigt på kvällarna hän nu för dom har satt upp en stor gran mitt på gården, så fint med granen, lyserna och snön <3

Om en timme blir det skolan för lite english.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0