101122

Nu har jag mysmorgon med mej själv, jobbar nämligen eftermiddag idag. Så snart blir det rostade mackor, ägg och berocca ;)
Har fått reda på nu vrf mitt hår alltid blir så jävla sliten, GLUTEN! Man kan inte ta upp B vitamin när man äter mjöl om man är gluten allergiker. Japp, så nu vet jag det med. Haha skönt ändå sen när jag får börja äta gluten fritt, för när man prtatar med doktor och folk som vet nått så är det tydligen mjölets fel allt, alla mina krämper typ ;P
Igår var Johanna och provjobbade på mitt jobb och det gick skit bra!! Gud vad kul vi kommer att ha! :)
Denna helgen har btw varit skit bra! I Fredags tog jhag det bara lugnt, och kim var här och umgicks med Jilke. Var ledig i lördags, sov till halv 2, sen var vi bjudna på middag hos mamma och pappa och sen blev det Harry Potter med Jilke och lillebror :)
Och i går så jobbade jag ju och sen hyrde vi film och lagade fläskfilé med gräddsås, mmm!

Så jag har absolut inget att klaga på denna helgen :)

Nu ska det rostas mackor!

Den var as bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0