101118.2

Nu sitter jag här hemma framför datorn igen.
Fikan varade i 2 timmar, och ändå kändes det som att vi hade mkt mer att prata om. Dock var jag ju bjuden på mat hemma hos mami o dadi så jag körde dit vid tio över sex.
Sen har jag suttit där tills nu, när dom började gå och borsta tänderna så kände jag att det kanske var dags att bege sej ;)
Ska snart gå och lägga mej, orkar bara inte ännu. Usch det är fan jobbigt att stiga upp kvart över 5 på morronen! Men imon har jag iaf sovmorron till kvart i ett!

Föresten. Har ni kollar på uppdrag granskning
om christina som aldrig vakande efter sin bröstoperation?? Fyfan vad hemst! Ett par som har varit tsm i 13 år, dom är unga, har precis renoverat hus, har hundar två hundar och ska snart gifta sig, och så händer detta. Och nu kommer Christina antagligen aldrig mer vakna igen, hon är helt hjärnskadad, men hon lever. Hmm, som om det hjälper, det betyder ju då att hon bara är ett tomt skal, hon kan inte tänka och hon kommer aldrig att vakna upp. Vad är meningen med det?
Fyfan vad synd det är om hennes sambo, han förlorade ju den personen som han har delat allt med i 13 år bara sådär, på en operation som inte ens var viktig. Han förlorade den som han ville tillbringa hela sitt liv med, bara för att hon inte var nöjd med sina bröst.
Är det värt att riskera livet för att se ut så som kroppsidealen säger att vi ska se ut?? Är det värt att förlora allt för det??
något gick fel Christina Hedlund skulle göra en bröstoperati

Christina är 31 år gammal...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0