101115

''Killar är svin- ända tills dom inte är det''
Haha gillar uttalandet!

Idag har varit ännu en dag i karlskrona, dagarna bara flyger iväg där känns det som, det är ju bra :) Doc fanns det inte så mkt att göra idag i receptionen, så jag fick hjälpa till nårra timmar i städet. Fyfan, kommer drömma mardrömmar om små svarta krulliga hår..... Affärsmän är tydligen inte väl rakade ;)

Nu sitter jag och funderar på om jag ska orka ta av mig jackan. Hoppas på att min nya granne vill ut och gå med mej ikväll så att jag slipper gå själv. Gött att jag har fått Majsan som granne, iaf för nån vecka! :)

Ikväll ser nog mitt schema ut så här iaf:
*Tv
*Ut och gå
*Städa, diska, tvätta lite
*Tv
*Sova (L)

Och imon blir en skön dag, då ska vi kolla på alla älskar alice och sen lite projekt snack och sen slutar jag, då blire väggabadet skulle jag tro, eftersom jag ska bli duktig igen! ;)

Byebye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0