101112

Titta så romantisk jag var i tisdags! Jag och Jilke bråkade lite i måndags så på tisdagen gick jag till en blomsteraffär och köpte en STOR rödros, en bilsport, marabou vinter, och aladdinhjärtan OCH en sailing race jacka för 2 800, dock ska jag inte betala hela själv :P
Haha detta är nog det mest romantiska jag har gjort, jag brukar oftast låta killen stå för romantiken ;)


Igår var iaf maja här och vi planerade projektet, är faktiskt skit nöjd nu. Blev till och med uppspelt över det! Gud det kan faktiskt bli riktigt spännande och kul tror jag :)
Idag har jag sovmorron till kavrt i ett och sen har jag engelskaB :(
Ieftermiddag ska jag köra hem till mamma och pappa och skriva av lite recept, sen vet jag inte riktigt vad kvällen bjuder på.

Imon är det min och Jilkes 1års dag, det ska firas med att vi ska vara hemma, mysa hela dagen, datorn och mobilerna ska vara avstängda, vi ska äta gott och bara ta det lugnt och vara kära, för det är fan nått som vi aldrig hinner! Vi är typ aldrig hemma samtidigt, vi jobbar hela tiden båda två, vi stressar och flyger och far överallt när vi väl är lediga. Så nu, för en dag, ska det bara vara han, jag och massa mys!

Åh jag har glömt berätta, vi var på asarumsmöbler med i tisdags och beställde en ny säng!! Omg vad härligt, den vi har nu är från ikea och inte så jätte skön. Men den nya är skit najs, haha man kan hissa upp den både uppe och nere :o!! ;D Endast 35 000 ;P

Aja sängen kommer om två veckor och den är efterlängtad! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0