101102

Helow boys and girls ;)
Idag har jag icke heller gjort mkt ;) Handlat lite, kollat tv, slumrat lite i soffan, varit hos sjukgymnasten med mamma, handlat och nu sitter jag hemma hos mamma och pappa :) Mysigt, haha sitter och försöker övertala dom om att vi ska adoptera en tvåårig hund och sen ha delad vårdnad, varannan vecka! haha det hade passat perfekt ;)
Är det någon som har försökt att nå mej så glömde jag mobilen hemma i lägenheten.
Imon blire jobb mellan 11-15, så det är rätt härliga jobbtider! I helgen blir det dock betydligt längre dagar, menmen det är ju därför jag kan köpa allt mitt blingbling och kläder och skit ;) Haha och mycke vill ha mer!
Nu ska jag iaf inte shoppa mer förens nästa lön (typ) och då kommer det att bli ekohallen och handla massa julsaker och GLÖGG, yes, längtar!
Har jag berättat om min och Majas tripp till sölve eller?
Haha var där i två timmar och gjorde av med 1150 kronor, och det på en ring av Laila Bagge, en pälsväst och en svart tröja. Haha jag fattar inte varför jag får gå utanför lägenheten det är fan livsfarligt! Haha och att jag har tillgång till internet ska vi inte bara tala om, då är det ju bara ett enda klick!
Ikväll ska jag ta med mej min lilla bebis hem och sen får hon vara hos oss till på fredag tänkte jag, mysigt med en hund i huset!
Lilla smiley <3

Nej nu ska jag snart ta och köra hem det kostade mej fan 1500 att komma hit, jävla skit ;(

byebyebye :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0