101101

God morgon världen!

Min första av två lediga dagar och jag vaknade kl 8 och kunde inte somna om, kul(Y)
Sitter nu iaf och kollar lite på Jims värld och funderar på att orka släpa mej in i duschen. Pratade med min kusin igår och hon sa att jag kunde få kattungen, eftersom att det är jag (a), men nu kommer ju problemet, dom bor i åtvidaberg, som ligger långtlångt upp i landet. Så, hm hur ska jag få hit katten? :S Dom är ju redan 13 veckor på fredag, så jag vill ju helst ha hit den denna veckan, innan den blir stor! :P
Men iaf, jag funderade ju på om man skulle ta en road trip, men då får jag ta den själv och det är ju inte så kul, plus att jag aldrig kommer hitta dit då och jag är ju bara ledig idag och imon..... Fan med!
Så det är ingen av er som ska till Linköping denna veckan? (A)
Haha så ja, Jilke fick ge med sig. Varför bråkar dom ens med oss när alla ändå vet att tjejerna vinner på slutet???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0