10/11 -10

Hejhej :)
Idag har jag haft en låång sovmorgon vilket var jävligt skönt. Börjar 14.30 på JA och jobbar nog till 20.30 eller21.30. Tror att jag bilar bort idag eftersom jag är för feg för att gå själv igenom karlskrona så sent på kvällen och det är lite läskigt att åka tåg själv då med. Så det blir nog bilen :)
Både iförgår och i går har vi haft fullt upp både jag och jilke, vi har nog seriöst varit hemma högst en timme var och då har det inte ens varit samma timme. Idag har jag ju sovit, sen jobba, sen sova. och imon blir det praktiken från 7.30 - 16.30 och sen ska jag och Maja plugga hela kvällen. Men på fredag är jag äntligen ledig!!! Fyfan vad skönt!
Nej nu ska jag hoppa in i duschen, byebye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0