Norska Hollywood fruar??

Nu är det dags för lilla Sanna att gå och lägga sig för hon är sketa trött, fast hon somnade framför tvn i nån timme innan.

Jag har kommit på att sova är typ det skönate i livet, suck sängen ropar på mej nu ;)
Imon blir det ju då först sjukhuset klockan 9 och sen drar jag till skolan. Eftersom älsklingen ska besiktiga sin lilla bil så kanske jag får träffa honom nån liten stund också, kanske att han hänger med till skolan och lunchar med mej. Det ska bli så skönk nu för nästa vecka börjar han jobba skift och då köper han en lägenhet här! Så han och Memme kör tsm varhe dag istället. Men förra veckan träffades vi nästan varje dag och denna kommer vi nog också göra det, så det funkar ju faktiskt nu med. Och i sommar är han ju ledig 4 veckor och då kommer han ut och jobbar på ön med mej :) Tur att vi inte jobbar tsm inne i kiosken för då hade vi nog dödat varandra, det är rätt lagom att bara träffas på fikan haha.

Och snart kommer förhoppningsvis min nya fina linne och mina klackar som jag har beställt från hm.

Btw satt och kollade lite på norska hollywood fruar, mycke sämre än svenskar måste jag säga. Men så är ju norrmän inte lika smarta heller!

Heja Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0