3/5 -10

Tjabbatjenahallå!

Denna dagen började skit, men blev bättre haha. Startade upp i panik när jag vaknade 15 min innan min buss gick. Skällde ut Jilke för att han inte väckt mej och sen STRESSADE JAG! Haha men vi hann i tid faktiskt och jag är väldigt stolt över det! :D
Vid 7 var jag på First, var helt dör ända till 9 när vi fick gå och hämta frukost och det var där min dag vände. Sen hade jag rätt kul fast vi inte hade så mkt att göra, Lotta var ju som tur var också där samtidigt idag så jag hade rätt kul ändå :)
Helgen har varit helt okej, fredagen var väll sådär eftersom jag bara satt i bilen hela kvällen och körde runt. Sen har både jag och Jilke jobbat hela helgen ute på tärnö. Men eftersom vi inte kunde åka upp till konga och vara själva, så var vi ute i vår lilla stuga på tomten och lagade mat själva, hyrde filmer och myste. Så jag är rätt nöjd, för en gång skull hann vi ta det lite lugnt och mysa. Dock är det ju inte jätte kul att jobba hela helgen, men det är ju jätte kul att tjäna pengar och jag brukar faktiskt gilla mitt jobb :)
Ska lägga in lite bilder från i fredags hade jajg tänkt men då måste min lilla fader först komma hem med bilen, där jag kanske har råkat glömma kameran :P
Nu ska jag inte jobba på iallafall två helger för först ska lillebror konfirmeras och hela tjocka släkten kommer, och nästa helg sticker jag och Jilks till Gbg <3 LÄNGTAR!
Idag ska jag slappa, gå en runda med hanna, kolla tv och SOVA! Och imorgon ska jag ju till skolan vid 8 så det blir ju värsta sovmorronen ju! ;)

baybay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0