25/5 -10

Nu sitter jag i skolan, har tydligen näringslära men det var så tråkigt så jag orkade inte göra det. Efter detta ska vi se film på svenskan yeaay.... Sjukhuset gick bra, hon ville att jag skulle komma tillbaka, det ville sjukgymnasten igår också, sen får vi väll se på torsdag vad överläkaren säger, kanske han skriver ut något roligt piller till mig!
Glömde min kofta hemma idag så nu kan alla sen min fina heltejpade nacke... Men har suttit med jackan på mig det mesta av dagen.
Förresten så var det ju iallafall kul med kuratorns utlåtande igår; ''Nej men mej behöver du nog inte komma tillbaka till för du är ju inte psykiskt sjuk'' Haha! Har aldrig varit hos nån kurator eller psykolog innan, men det var faktiskt lite skönt att sitta och prata med henne i 1 ½ timme. Tänk någon som bara lyssnar på allt man har att säga och vill veta exakt allt om ens liv, haha i loved it! Hon tyckte iallafall att jag var duktig som kunde se det goda i livet och allt bra jag har i mitt liv, fast jag alltid har ont.
Det var faktiskt väldigt kul att gå dit för kuratorn sa att mina föräldrar ska laga mat till mej varje dag, att alla måste stötta mig ocg att jag är duktig. Och sjukgymnasten sa till mig att jag borde göra sånt som jag tycker är kul och som även är bra för mig, t ex ville hon att jag skulle rida flera ggr i veckan, få massage hos en massör regelbundet, sova mkt, träna på motiva och äta ordentligt.
Så jag tycker faktiskt att det var väldigt trevliga och kloka människor jag var hos igår, och efter de tipsen så kommer jag gärna tillbaka och får fler sånna ;)

I eftermiddag ska jag faktiskt ta tag i mitt liv och träna agillity med Smilla, göra lite läxor och sen ska jag sova tidigt.

''Jag lever mitt liv på mitt sätt och jag tänker inte ha något att ångra'' Vi lever bara en gång, vi lever bara ett liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0