24/5 -10

Haaallåå!

Gittigt väder ute så nu efter en heldag på smärt rehab så ska jag sola! Idag har jag träffat en kurator och en sjukgymnast, imon blir det arbetsterapeut och på torsdag överläkare och sjuksköterska. Idag tejpade dom in hela min nacke och nu ska det sitta en vecka, eller iallafall till på fredag för då ska jag ut och då kanske det inte är så snyggt med en hel tejpad nacke?
Helgen har varit skit bra, i fredags var vi hemma hos Jilke och tog det lugnt. i lördags var vi på holjemarknad på dagen, sen grillade vi och hade det mysigt och sen kom Anton och Natta, och så blev det ännu en runda till holje.
Igår var vi på folkrace, faktiskt kul. Sen kom Jimmy och Elin en stund, väldigt trevligt! Och sen på kvällen träffade vi Anton och Natta :) Så det har faktiskt hänt lite i helgen, har haft jätte kul! :)

Skönt att slippa skolan idag med ju haha!

Nu ska jag tvätta av mig sminket och sen ska jag steka lite!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0