20/5 -10

Heejsan :)

Idag har jag varit ledig, så därför tog jag bilen igår och körde upp till konga. Hämtade Jilke på jobbet vid tolv i natt och sen sov vi till 11. Därefter åkte vi in till Tingsryd och handlade lite och sen körde jag honom till jobbet vid 2. Eftersom det var så härligt väder så tänkte jag att jag kanske kunde passa på att få lite färg, men icke! Så fort jag hade lagt mej på gräset utanför lägenheten med dator och läxböcker o grejjer, tror ni då inte att jag börja känna småsmå droppar på mig. Dessa droppar växte snabbt i storlek och mängd och snart ÖSREGNADE det! Nu har det åskat hela eftermiddan, precis ovanför! Usch! Men jag har iallafall läst lite läxor och sen när åskan lugnade sig så kollade jag lite på the hills och the city. Men nu börjar jag bli mega rastlös eftersom jag inte har rört så mkt på mig (kan också bero lite på de två Red Bull som jag har öst i mig) och det har nu slutat regna så nu ska jag ut och gå en runda. Ikväll blir det matlagning (värma i micro) haha, läxor och Gossip girl.
Så får vi väll se om jag är vaken och orkar hämta Jilke eller om han får gå, det tar faktiskt bara typ 10 minuter för honom att gå så då borde jag ju kunna gå och lägga mig med gott samvete även om jag inte kör och hämtar honom?!
Fick även redan på idag att det inte gick så bra för mig på MatteB, så nu blir det till att läsa om det kursen i 3an, great!!
Bara för att jag fick så hemska (dock väntade) besked, så tröstade jag mig genom att beställa hem ett par klackar och ett linne från HM så nu känns det lite bättre. Men jag kanske hade behövt nått på skopunkten också för att bli riktigt glad! Hmm, ska nog surfa in där lite innan jag ger mig av på vandring!

Ha det gött HAJ! ;)

LÄNGTAR TBX! Tur att vi ska dit i September! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0