6/3 -10

Gårdagen  var skit bra, tyckte risk 1an var rätt rolig (bättre än skolan iallafall), sen köpte jag hem kamben till mej och älsklingen och vid kvart över 7 stack jag till Felle för hon fyllde 18 igår!!! :D Där hade jag SKIT kul och när dom andra drog in till stan så kom Jilke och mötte mej och så gick vi hem till vovvarna :)
Idag sitter jag och har lite huvudvärk, känner mej inte så jätte fräsch och lite ont i magen men annars mår jag toppen ;P Jilke är hos Ronnie och jobbar, så här sitter jag nu själv :( Men ska ta tag i mej själv och gå en lång runda med hundarna, plugga, dusch och laga mat hade jag tänkt mej. Dock ät jag väldigt duktig på att slöa så Jilke lär vara hemma innan jag ens har gjort en av dom grejerna :P
Ikväll blir det thai med OP tjejerna för att fira att lilla hanna nu är 18! :D



Nårra bilder från igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0