1/3 -10

Just another manic monday ;p

Fy fan vad jag hatar måndagar! Jävla segdag, plus att Erika kom och tvingade oss att vara värdinnor på framtidsmässan som är imorgon, vilket betyder att jag ska till skolan 8, ha matteB prov och sen skynda mig till BTH och jobba/hjälpa till där till 5 (!) Fan vad sur jag blir :(
 
Helgen var iallafall bra, åkte ju hem till Jilke i torsdags och där har jag varit hela helgen. I fredags var vi ute med lite folk, dock inte speciellt kul. Och i lördags bara tog vi det lugnt, myste, gick med hundarna och kollade melodifestivalen med Jilkes föräldrar. Väldigt skön dag :)
Söndags gjorde vi inte heller så mkt, vi sov till tre så vi hann inte så himla mkt :P Men älsklingen följde med hem till mej på kvällen och idag har hans mamma kört upp honom igen :/
Nästa helg blir det hundpassning och fest, faktiskt både fredag och lördag, så det är tur att jag har världens bästa pojkvän som har erbjudit sig att sitta hemma med hundarna :p Du är världens gulligaste älskling!♥

Denna veckan är iallafall väldigt stressig känns det som, det var väll fan inte konstigt att jag ramlade ihop, så som man får stressa för att hinna med sitt liv, vet att jag lovade att ta det lugnt men va fan, det är seriöst helt omöjligt i mitt liv just nu! :( kanske i för sig får skylla mig själv eftersom jag inte pluggade NÅTT på lovet :P


Har inte kunnat rida nu när jag har skullat vila, men saknar den lilla skiten faktiskt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0