29/6 -10

Tjabba :)
Jobbat idag som vanligt. Vad som inte var som vanligt var att jag och Linda hittade en pissande man precis utanför personal ingången till köket, haha vi höll på att dö av skratt! Kändes som en rätt lång dag idag, tur dock att jag har Linda där för hon är för härlig! Haha fast det är typ ingen där ute som kan se skillnad på oss för dom säger att vi är lika, så jag har hetat Linda nu de senaste två veckorna.
Imon blir det en ännu längre dag för då börjar jag 8 och slutar tidigast 18.30. Det blir jobb hela denna veckan och sen hoppas jag på att få nån dag ledigt för då har jag fan jobbat 7 dagar i streck. Vill ju hinna packa upp och flytta in riktigt i lägenheten ju!
Efter jobbet idag körde jag och hämtade upp Alexandra och sen blev det ett kvällsdopp. Skönt när det väl var gjort men det tog oss en halv timme från det att vi gick i vattnet till det att vi lyckades doppa oss.
Imon och på torsdag ska jag ha rid dagar, packa, städa och tvätta. Det med ridningen är viktigt för det är nämligen det härligaste som finns. Har man inte flygit över en äng i 300 km/h på en hästrygg så har man inte upplevt riktig frihetskänsla!!! Nu ska jag börja rida lilla Diddifjana med så nu har jag två pollar att rida på, awsome! Måste bara leta upp lite ledig tid med! xP
Har nu kollat på ett avsnitt på the Hills, ska gå och duscha, sova till honey kommer hem från jobbet och väcker mej, och sen sova ännu mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0