2/6 -10

Tjenare!

Gårdagen var skitlyckad! Jag och Mia körde och kidnappade Maja med ögonbindel och allt, körde hem henne till mej där vi hade fixat picknick. Sen körde vi iväg med henne utan att berätta vart vi skulle, körde till bromölla och bjöd henne på sex and the city 2. Skit lyckad och mega mysig kväll med sötnowsarna <3
Filmen tyckte jag var jättebra så jag var nöjd med den med, det ända som var lite jobbigt var att vi var hemma vids 12, haha jag som är så kvällstrött! ;O

Och idag hade jag och Maja vår guidning för 9åringarna. Det gick också skitbra! Blev så jävla nöjd, och ungarna var så sjukt gulliga! Fan kanske skulle gått BF ändå?? hmm, ää nää, vem vill bli som sin mamma? Men fan vad kul det är med små barn!

Efter guidningen åt vi i skolan och sen gick vi på stan till lite över 3, därefter gick jag till solariet eftersom jag inte har ro till att ligga stilla så länge hemma! Där lyckades jag iaf somna, sov 15 minuter efter maskinen hade slocknat och vaknade av att nån knackade på dörren, haha.

Nu har jag precis varit och ridit Beuttan med Alexandra. Skit kul det med, lyckades få Beauty till att galoppera så fint så jag blev helt rörd. Hon brukar nämligen inte vara så samarbetsvillig, den lilla häst jäveln ;)
Nu ska jag hoppa in i duschen, läsa lite i sängen och sen SOVA <3 Jag har kommit på att sova är den stora njutningen i mitt liv just nu!

Imon blir det studieresa till öland med klassen, där blir det studiebesök och shopping. Åker vi 8 på morronen och är tillbaka vid 7 tiden tror jag. Jobbigt att sitta i bussen hela dagen om det ska bli flera hundra grader varmt. Aja, kul ska det iaf blli!


Från igår, haha <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0