21/6 -10

Vaknade precis, fyfan vad glad jag var när jag sa hejdå till Jilke klockan 5 imorse, vände mej om och sov vidare! ÅH så skönt! ;O
Nu är jag ju då ledig tills på onsdag, hmm undrar jag jag ska hitta på då? Har typ nada pengar just nu så det får bli ngt billigt. Kanske åka och rida lite? Jag går nu iaf och väntar spänt på min lilla nya mobil, åh den måste komma idag! Villhavillhavillha! Haha mamma blev lite tjurig för att jag köpte en dyrare mobil (2 620 kr), hon tyckte jag la pengarna på ngt onödigt. Samma dag åkte hon dit för fortkörning och det kostade henne nästan lika mkt, haha vem spenderade sina pengar bäst nu då??? xD
Nu ska jag göra en macka med jordgubbar och värma lite jordgubbs the med mjölk och sen ska jag gå ut och sätta mej på vår nya altan och njuta av min braiga bok. Ett väldigt skönt sätt att börja dagen faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0