17/6 -10

Gårdagen började inte bra, vilket Jilke nog upptäckte rätt snabbt. Var på ett kasst humör och var bara allmänt sur på allt och alla (Jilke), haha.
Sen blev det bättre när jag blev ensam och kunde lägg mej och steka, solade till 16, sen sloade jag lite vid tvn nån timme och sen ringde maja och frågade om vi skulle hitta på ngt.
Vi drog helt enkelt ihop lite folk och åkte till åbron. Väldigt trevligt faktiskt, jag skulle inte dricka så mkt egentligen för jag har inga pengar just nu, men fyra cider blev det. Haha lite pinsamt att erkänna att jag faktiskt blev lite påverkad, vilket jag fick höra direkt när jag satte mej i bilen när Jilke och Memme kom och hämtade mej ''fan vad du luktar sprit!''. Men jag kan faktiskt skylla på att jag inte hade ätit på hela dagen och jag var inte ''full'', bara lite glad ;) Aja, kul hade jag iaf! Idag har jag slappat sen Jilke åkte till jobbet, haha han jobbar och jag jobbar på brännan ;) Nejmen skönt är det iaf att få vara ledig. I eftermiddag ska jag rida med alexandra och sen inatt ska jag åka till hällaryd. :)




Riverside motherfucker ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0