15/6 -10

Jag vet inte om det är bra eller dåligt att jag är ledig denna veckan. Haha jag blir bara en liten soffpotatis. Egentligen bara kryper det i kroppen på mej och jag vill verkligen inte bara sitta stilla, men jag orkar helt enkelt inte.

Idag har jag iaf fixat nytt pass, tagit kortet till körkortet och varit på sjukhuset. Usch jag såg ut som en gris på båda korten men det får väl duga. Men lite har jag ju faktiskt gjort idag, och jag har varit hos älsklingen hela morgonen. Nu sitter jag bara och degar och väntar på att han ska komma hit så at vi kan köra till hällaryd tsm, fan vad jobbigt det är de här veckorna nä han jobbar eftermiddag!

Usch och jag ska skriva ett CV med tänkte jag, fan vad jobbigt! Det är ju så svårt att vet vad man ska ha med! åhhh...

På lördag börjar jobbet och sen får vi väl se om han vill att jag ska jobba hela nästa vecka. Denna veckan ska jag iaf bara njuta, ta det lugnt och sova mycket. Hade hoppats på att hinna sola lite innan jag börjar jobba så att jag inte behöver vara likblek hela sommaren, men det verkar ju skita sig...

Rida ska jag försöka göra mycket denna veckan också, nu när jag väl har tid! Saknar hästapollarna så mycket!

Och nästa vecka är det ju midsommar, jag hoppas bara att jag inte slutar allt för sent så att jag hinner hitta på något iaf xD

Nu ska jag sluta babbla för jag vet inte vad jag skriver, sitter nämligen och kollar på tv samtidigt!


Saknar mina bästa vänner! <333 Älskar er!


Kommentarer
Postat av: Alicia

Jag förstår dig. Jag har varit ledig i tre dagar nu och jag har bara sovit och kollat på film xD.

2010-06-16 @ 09:50:25
URL: http://simali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0