14/6 -10

Haaajhaj!
Swe Rock veckan har varit awsome! Jag har haft svin kul och dom vi jobbade med var göttiga som fan! Vi fick godis, red bull, mat, munkar, läsk, back stage band för alla dagarna. Vi fick typ allt vi var sugna på hela tiden, vi hade det alltså verkligen skit bra.
Festade fredag och lördag. I fredags var det förfest hos Felicia, där var det tjejorna och Jilke, haha sen åkte vi till rocken och gick lite tillsammans där sen gick jag och älsklingen själva lite på slutet. Åkte buss och taxi hem den.
I lördags jobbade jag och Mia till 21 och sen mötte vi upp Maja och Anders och stack till en buss med gbgare där vi förfestade, sen kollade vi guns n roses och sen åkte jag hem med älsklingen.
igår tog vi det bara lugnt, åkte och kollade lite fotboll för asarum spelade. Annars var det bara mys igår.
Idag har jag varit på smärt rehab, ätit jordgubbar hos farmor och kollat ut vilken mobil jag vill ha.
tror det blir en experia x10 mini, gulligt eftersom Jilke har den vanliga experia haha.

Juli blir världens härligaste, Jilkes kusin åker hem den 1 så då får vi bilen för oss själva och vi får lägenheten den 2!! :O Fan vad härligt det kommer bli! <3
Och igår hade jag och älsklingen varit tsm i 7 mån<3 love u honey bun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0