Skooolk

Haha fick precis reda på att vi inte alls slutade tidigt idag, utan annie attnarsson hade fel o nu har vi allihopa missat dom tre sista lektionerna x) haha bra jobbat(Y) Aja skönt var det att vara ledig iallafall ;)
Usch jag satt precis o kollade på kort och upptäckte att ibland ser jag ut precis som min mamma, det finns också dom som säger att jag o mamma låter och pratar exakt likadant när vi blir arga, haha o gode gud skona mig!!! ;O Haha detta kan inte sluta bra, det räcker med att hon är jobbig, världen behöver inte en till! Skärpning Sanna! x)

Har precis suttis o klämp i mej massor med pasta, väldigt smart med tanke på hur ont jag får i magen av pasta :P Kaffe sitter jag med o häller i mig, det får jag med ont i magen av x) Men o andra sidan får jag ju det av nästan allt, så jag orkar inte bry mig. Dumma pappa som gav mig min känsliga mage!! Ser ni? Jag är ju tydligen precis som mina föräldrar :O HJÄLP!! :O:O

Nu ska snart jag o Smiley ut o springa en liten runda :) (Y)



Är inte jag o mamma lika på denna bilden?? haha jag ser sur ut, det är nog därför, för det gör hon alltid ;P

btw, vill tbx!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0